ylvaw.blogg.se

Foto och Vardag

Info

Publicerad 2015-05-26 19:59:00 i Allmänt,

Jag har ångrat mig lite angående att lägga upp massor med foton från paris. Så därför kommer jag inte att göra det på det sättet. En anledningen är att jag inte orkar redigera alla bilder på en gång. En annan anledning är att jag har alla bilder på olika ställen, vissa på mobilen, vissa på kameran. Och för det sista så tror jag inte att ni tycker att det är så kul att kolla på heller, eller? För jag tycker iallafall inte att det är så kul att kolla på när andra gör såna inlägg. Men bilderna ska upp på bloggen. Så jag kommer istället att lägga upp dom några i taget i helt vanliga inlägg typ. Men det var det ända jag ville säga och det är var kanske inte så kul att läsa. Men nu vet ni iallafall och jag hoppas att ni inte blir besvikna, men det tror jag inte. 
Då kan vi ju börja med en bild på eifelltornet i det här inlägget, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Jag heter Ylva och är en tjej på 13 år. På den här bloggen kommer ni att få följa mitt liv genom min kamera och ni kommer även att få läsa om helt andra saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv