ylvaw.blogg.se

Foto och Vardag

Dagen

Publicerad 2015-05-22 20:53:36 i Vardag,

Hej! 
 
Idag så var jag i skolan (nej, men ser man på, haha). Vi fick sluta kl 1, vilket var jätte skönt. Jag gick då hem och filmade en video till youtube. Dock vet jag inte om jag blev så jätte nöjd. Men jag tror att den kommer upp nu i helgen. Sen vid 5 så åkte jag ner på stan med världens bästa Paw. Vi gick på bio och såg Pitch Perfect 2. Den var helt okej kan man väl säga. Alltså det var ju inte den bästa filmen som jag sett, men den var ju inte dålig heller. 
 
Förresten så kan jag ju passa på och meddela er om att jag vet att uppdatering är sämst. Så det är ingen nyhet. Förlåt för det. Men jag ska inte säga att det blir bättre, för det har jag sagt så många gånger och då har det bara blivit sämre. Men jag ska försöka och blogga i lite helgen. 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Jag heter Ylva och är en tjej på 13 år. På den här bloggen kommer ni att få följa mitt liv genom min kamera och ni kommer även att få läsa om helt andra saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv