ylvaw.blogg.se

Foto och Vardag

Au Revoir

Publicerad 2015-05-19 19:38:00 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter en jätte bra 6-dagars semester i Paris. Och man kan ju inte säga att det ska bli kul att få gå till skolan igen imorgon. Men jag får trösta mig med att det är mindre än en månad kvar till sommarlovet. Det är bara 16 skoldagar kvar. Och 16 dagar, det är inte mycket det. 
 
Men mer om Paris. Jag tyckte att det var jätte fint där. På vissa ställen var det ju hur fint som helst. Men det fanns också ställen som var väldigt smutsiga och luktade illa. Men det gör inget. För det var så himla kul. Vi var riktiga turister och kollade på sevärdheter och tog kort på allt, hahah. Och jag har även fått med mig lite fina saker hem. Det kommer mer nlägg med bilder så fort jag har redigerat färdigt. 
 
Hoppas att ni har haft en bra vecka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Jag heter Ylva och är en tjej på 13 år. På den här bloggen kommer ni att få följa mitt liv genom min kamera och ni kommer även att få läsa om helt andra saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv