ylvaw.blogg.se

Foto och Vardag

Det är nu det ska vara sommar.

Publicerad 2015-06-07 17:27:54 i Vardag,

Kan ni tänka er att det om bara några dagar är sommarlov? För mig är det 4 dagar, då min skolavslutning är på torsdag. Men det käns jättekonstigt att det är sommarlov snart. För var är sommaren? just nu står det 16 grader på termometern. Borde det inte stå 26 grader istället? Än så länge så tycker inte jag att det räknas som sommar. Vi får hoppas att sommaren kommer hit snart! Men ändå. Det ska bli så skönt med sommarlov. Den här veckan som är kvar räknas typ inte ens som skola. För vi har typ kortare skoldagar än vanligt och ska nästan inte göra någonting. 
 
Min skolvecka:
Måndag: Sista vanliga skoldagen. 
Tisdag: Utedag med alla sexor.
Onsdag: Städa.
Torsdag: Skolavslutning.
Resten av veckan och två månader framåt:  Sommarlov!!!
Utsikten från Eiffeltornet i Paris. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Jag heter Ylva och är en tjej på 13 år. På den här bloggen kommer ni att få följa mitt liv genom min kamera och ni kommer även att få läsa om helt andra saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv