ylvaw.blogg.se

Foto och Vardag

Youtube

Publicerad 2015-07-07 21:02:22 i Allmänt,

Om ni vill veta vad jag gör om dagarna när jag inte har något speciellt för mig. Jo, jag kollar på youtube. Alltså seriöst, youtube is my life, hahah. På dom senaste dagarna har jag kollat mycket på 2chips1cola, LakiDoris och typ massor med andra random youtubers. Men jag funderar på att lägga ner min egen youtubekanal. För jag vet inte, men det är inte så jättekul att spela in videor och sen redigera dom också. Men vi får se. Den kanske får vara kvar utan att jag lägger upp så mycket på den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Jag heter Ylva och är en tjej på 13 år. På den här bloggen kommer ni att få följa mitt liv genom min kamera och ni kommer även att få läsa om helt andra saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv