ylvaw.blogg.se

Foto och Vardag

Lite info

Publicerad 2015-07-02 11:53:00 i Allmänt,

Ni vet när man känner att man måste fast man egentligen kanske inte vill. Så var det med bloggen dom här veckorna som jag var på västkusten. Alltså det är ju inte så att jag tycker att det är tråkigt att blogga. Men nu på sommaren har man ju så mycket annat för sig och då blir det ju inte så mycket tid kvar för bloggen. Och jag har ju inte direkt flera tusen läsare och jag känner inte att jag måste ha det heller. Så därför tänker jag bara blogga när jag har lust för det liksom. Och grejen är att då kommer jag säkert att blogga lika mycket som jag redan gör eller mer. Eftersom att då blir det inget måste liksom. Men jag hoppas att ni förstår:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Jag heter Ylva och är en tjej på 13 år. På den här bloggen kommer ni att få följa mitt liv genom min kamera och ni kommer även att få läsa om helt andra saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv